Velikost krabice je ?? x ?? x ?? cm. Krabice se vejde do Octavie do kufru, do menších aut je potřeba sklopit sedačky.
Do všech běžných aut se vejde na zadní sedačky, ale nelze ji protáhnout dveřmi (takze klasické sedany s pevným zadním sklem mají smůlu.
Smontovaná židle se vejde do běžných aut na zadní sedačky (lze ji protáhnout dveřmi :-)
V tuto chvíli (tj. asi po 5 letech hledání) se nám tato židle jeví jako jedna z nejergonomičtějších lehátkových
(tj. s velkým sklonem zádové opěry) pro ženy a drobnější muže, z těch, které nám prošly rukama a stojí kolem 10 000.- Kč.
Ačkoliv je tato židle na první pohled dokonalá, tak po několikaměsíčním seznamováním s ní, přesto doporučujeme následující TUNING - UPGRADE:
(Zapomeňte na to, že za cca 10 tisíc lze sehnat dokonalou židli s lehátkovou úpravou... ;-)
1. TUNING - M1-UPGRADE-22: POSUNUTÍ PODRUČEK DOZADU
Hned první den jsme zjistili,
že hliníkové držáky područek lze (s pouhým imbusem) navzájem přehodit (levý vyměnit za pravý a tím se vlastní podloketníky posunou dozadu o cca 2 cm))
a docílit tak lepšího podepření loktů při lehátkové pozici (zdá se, že lehátková pozice nebyla výrobcem považována za důležitou).
2. TUNING - M1-UPGRADE-23: ČALOUNĚNÍ PODRUČEK
Připravujeme.
Výhody čalouněných područek jsou kromě měkkosti (originální jsou PUR tvrdé) také mnohem větší horní plocha (lokty se na nich lépe udrží),
větší tření (v poloze vleže lokty nekloužou dozadu) a v neposlední řadě i prakticky žádné riziko poškození stolové desky područkami a obráceně.
3. TUNING - M1-UPGRADE-24: POLŠTÁŘEK POD HLAVU
Připravujeme.
Pro dokonalou práci s PC vleže, tato židle požaduje ještě přídavný polštářek pod hlavu -
aby bylo vidět na monitor a né na strop (s polštářkem se dá naštestí vleže i relaxovat -
vzhledem k tomu, že pro práci je potřeba co nejtlustší a pro relaxaci - zaklánění hlavy - zase co nejtenčí,
doufejme, že tlouštku trefíme, jako se nám to podařilo u židle M1 XENON).
4. TUNING - M1-UPGRADE-27: VYŠŠÍ PÍST - ZVÝŠENÍ ŽIDLE
Tlak chlapů s dlouhými nohami na zvýšení sedáku u židle M1 XENON byl tak silný, že to u této židle nabízíme dobrovolně - bez přemlouvání ;-)
Nabízíme tedy vyšší píst (špičkový německý) v barvě chrom, který zvedne židli o cca 6 cm.
Doporučujeme těm, co mají vyrazně vyšší stůl, než řekněme 74 cm.
Lze kombinovat s UPGRADEM-28, židle je pak vyšší o víc než 8 cm. Je nutný při použití UPGRADE-29.
5. TUNING - M1-UPGRADE-28: VYŠŠÍ KŘÍŽ - ZVÝŠENÍ ŽIDLE
Těm, co mají vyrazně vyšší stůl, než řekněme 74 cm, nebo extrémně dlouhé nohy, nabízíme vyšší kříž. Dojde tím
ke zvýšení celé židle o cca 2 cm.
Je nutno kombinovat s UPGRADEM-27, židle je pak vyšší o víc než 8 cm. Je nutný při použití UPGRADE-29.
6. TUNING - M1-UPGRADE-29: VOZÍK POD NOHY
Vyhověli jsme požadavkům zákazníků, kteří pokukovali po vozíku (s teleskopickou spojkou k židli) k "chlapské" židli M1 XENON.
Je nutno kombinovat s UPGRADEM-27 a UPGRADEM-28 (židle je pak vyšší o cca 8 cm).
7. TUNING - M1-UPGRADE-30: MALÁ KOLEČKA
Speciální menší kolečka pro židli a větší kolečka pro vozík (lze vybrat na tvrdé nebo měkké podlahy).
Je nutný pouze při použití UPGRADE-29, jinak nemá význam.
Po těchto úpravách získáte židli s větší užitnou hodnotou, než má většina mnohem dražších židlí.
Čínská židle s českým tuningem...